Algemene voorwaarden Heppni.nl


Ga direct naar:


1. ALGEMEEN

De leverings- en betalingscondities zijn van toepassing op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van/met Heppni.nl. Wanneer je een bestelling plaatst geef je aan dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden van Heppni.nl. Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten gesloten met Heppni.nl is Nederlands recht van toepassing.


2. PRIJZEN

Alle prijzen zijn in euro’s vermeld, inclusief 21% BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden in het winkelmandje toegevoegd aan de bestelling. Alle prijzen zijn onder voorbehoud van prijswijzigingen. Deze gelden niet voor lopende/openstaande orders.

De aanbiedingen op de website van Heppni.nl zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Alle teksten zijn met zorg samengesteld. Heppni.nl is echter niet aansprakelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. Bij foutieve prijzen wordt de klant per e-mail op de hoogte gebracht en heeft de klant het recht de order kosteloos te annuleren.


3. BESTELLEN

De klant een bestelling van goederen- aangeboden tot koop, op deze website plaatsen door het volgen van de aanwijzingen op het scherm na het klikken op het product dat de klant wilt kopen. De klant krijgt de gelegenheid om uw bestelling te controleren en eventuele invoerfouten te wijzigen, totdat de klant de bestelling plaatst door te klikken op de knop "Place Order". Door te klikken op "Place Order" is de bestelling geplaatst.

Wij bevestigen de ontvangst van de bestelling door het sturen van een automatisch gegenereerde e-mail waarmee wij de bestelling accepteren. Met deze e-mail is de overeenkomst gesloten.

Het contract heeft uitsluitend betrekking op die specifieke goederen die in onze bevestigingsmail van onze aanvaarding van de bestelling worden genoemd. Gelieve deze gegevens te lezen en te controleren in deze e-mail om ervoor te zorgen dat deze correct zijn.

Als de gegevens in de bevestigingsmail niet correct zijn, of als je niet tevreden bent met de details in de e-mail, neem dan contact met ons op via info@heppni.nl

De contractuele taal is Nederlands.

Waar wij uw bestelling accepteren, hebben we een wettelijke verplichting om goederen die in overeenstemming zijn met deze voorwaarden te leveren.


4. BETALEN

De betaling vindt altijd plaats voor levering van je bestelling. Je kunt bij ons op de volgende manieren betalen: iDeal, Paypal, Mastercard en Visa. Voor sommige betaalwijze wordt een servicetoeslag gerekend. Deze wordt in het bestelproces aangegeven voordat je een keuze maakt voor het betaalmiddel.

iDEAL, Mastercard, Visa,
Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart (in een beveiligde omgeving). Selecteer jouw bank. Je wordt vervolgens doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd om een aantal gegevens in te vullen (je inloggegevens). Vervolgens autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven en Heppni.nl wordt direct geïnformeerd dat je betaling is ontvangen waarna wij overgaan tot verzenden van je bestelling.

PayPal
Je kunt veilig betalen per bankoverschrijving, creditcard of via je PayPal-account. Betalingen per bankoverschrijving of creditcard via PayPal kunnen ook zonder PayPal-account plaatsvinden.

Het betalingsproces bestaat uit de volgende stappen:
Je hebt je bestelling afgerond en bevestigd. Vervolgens wordt het betalingsproces opgestart. Als je een PayPal-account hebt dan kun je inloggen op je PayPal-rekening. Als je niet over een PayPal-account beschikt dan vul je alle betaalinformatie in op de door PayPal beveiligde pagina. Je controleert alle gegevens en autoriseert de betaling. Je keert vervolgens automatisch weer terug naar de website van Heppni.nl.


5. VERZENDEN

Wij verzenden bestellingen 7 dagen per week via DHL of Postnl. Houdt er met de leveringstijd rekening mee dat er op sommige dagen geen pakketten bezorgd worden.

Wij leveren alleen in Nederland. Wij leveren de door u bestelde goederen op het adres dat u ons doorgeeft op het moment dat u uw bestelling op deze site plaatst.

De verzendkosten zijn gerelateerd aan het volume/gewicht en de waarde van het bestelde artikel/de bestelde artikelen en wordt weergegeven in de winkelmand. Brievenbuspost wordt zonder track en tracecode verzonden, voor pakketpost ontvang je een mail met de track en trace code. De levertijden zoals vermeld zijn indicatief en vallen buiten onze invloed en verantwoordelijkheid. Let op: kijk ook even goed in je spambox. De orderbevestiging en/of track & trace gegevens kunnen in je spambox terecht zijn gekomen. Let ook altijd goed op dat je het juiste mail adres opgeeft bij het bestellen ! 

Heppni.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging in de levering, veroorzaakt door het niet beschikbaar zijn van iemand om de levering van de producten in ontvangst te nemen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met het postkantoor of koeriersbedrijf met betrekking tot de goederen die niet konden worden bezorgd omdat de klant niet beschikbaar was.

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen bij Heppni.nl.


6. LEVERTIJD, VOORRAAD en BESCHIKBAARHEID

De levertijd van producten is gemiddeld 5 werkdagen, mits voorradig en betaald. Wij streven ernaar om alle producten die wij voeren op voorraad te hebben liggen zodat wij binnen maximaal 5 dagen direct kunnen versturen. Er wordt een indicatie van de levertijd gegeven waaraan geen rechten kunnen worden ontleent. Door overmacht kan er zich een situatie voordoen waarbij de gebruikelijke levertijden niet kunnen worden nakomen. Wij zullen je ten alle tijden op de hoogte houden van de levertijd van je bestelling. Mocht je niet akkoord kunnen gaan met de levertijd, dan kan de bestelling worden geannuleerd, waarna wij jou vooruitbetaling vanzelfsprekend volledig zullen terugstorten op je bankrekening.

Een aantal producten zijn niet standaard uit voorraad leverbaar op dit moment. Bij deze artikelen staat een indicatie van de levertijd vermeldt. Je gehele order zal dan worden uitgeleverd als alle bestelde producten leverbaar zijn. De bestelde producten zijn uiteraard wel gewoon voor je gereserveerd.

Heb je nou toch haast met bepaalde producten, neem dan even telefonisch contact met ons op en dan kunnen we bekijken wat er mogelijk is. Wij denken altijd graag met je mee! 


7. RETOUREN

Als je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet dan kun je de bestelling retourneren. Uiteraard is het ook mogelijk om producten te ruilen mocht je onverhoopt het verkeerde product of de verkeerde maat hebben besteld of eigenlijk toch liever net een andere kleur wilt ontvangen.

Retourneren kan altijd. De kosten voor retourzenden naar ons zijn wel voor je eigen rekening. Je hebt het recht om producten, zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen aan Heppni.nl te retourneren. Maar het ons even van te voren laten weten is wel heel fijn (zodat er geen pakketjes vermist kunnen raken). 

Je hebt het recht om producten, zonder opgaaf van reden (volgens de Wet “verkoop op afstand”), binnen 14 dagen aan Heppni.nl te retourneren, onder de volgende voorwaarden:

  • Je dient binnen 14 werkdagen na levering de ongebruikte, ongedragen en onbeschadigde artikelen in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te retourneren. Heppni.nl is niet aansprakelijk voor vermiste retourzendingen. Wij adviseren je retourzendingen met track & trace te versturen.
  • Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen zullen niet door Heppni.nl worden gecrediteerd.
  • Heppni.nl behoudt zich het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd.
  • Heppni.nl behoudt zich voorts het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer de artikelen niet binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling zijn geretourneerd.
  • De retourzending dient voorzien te zijn van (een kopie van) de pakbon of factuur met daarop vermeldt je IBAN bankrekeningnummer waarop het aankoopbedrag kan worden teruggestort. Omcirkel op de (kopie) factuur/pakbon welke producten retour worden gezonden en dat je het aankoopbedrag terug wilt ontvangen. 
  • De terugbetaling van het aankoopbedrag zal zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontvangst van de retourzending plaatsvinden. 
  • De terugbetaling van verzendkosten zal alleen gedaan worden wanneer de volledige bestelling geretourneerd is. De terugbetaling zal zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 7 werkdagen) na ontvangst van de retourzending plaats vinden.
  • Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn;


8. ANNULEREN

Zolang de betaling nog niet is voldaan en verwerkt, kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Wanneer je betaling heeft plaatsgevonden via één van onze betalingsmogelijkheden en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, dan kan de bestelling alsnog worden geannuleerd en zal het totaalbedrag naar je bankrekening worden teruggestort. Uiteraard ook incl. eventuele in rekening gebrachte verzendkosten. 

In het geval wij je bestelling reeds hebben verwerkt en verzonden dan geldt de procedure van 'retourneren & ruilen'.

 
9. MANCOLEVERING


Uiteraard doen wij bij Heppni.nl er alles aan om de bestellingen uiterst zorgvuldig te verwerken. Het kan echter voorkomen dat een levering onvolledig of met een verkeerd product wordt geleverd. In dat geval verzoeken wij je hiervan melding te maken per e-mail op info@Heppni.nl. Vervolgens zullen wij de juiste producten zo snel mogelijk bij je aanleveren. Op onze kosten uiteraard!   

Heppni.nl verwerkt de gegevens exact zoals is opgegeven door de klant. Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens (bv. je bestelt een verkeerd artikel, of je voert per ongeluk een verkeerd huisnummer in), zijn uiteraard voor rekening van de klant.

 
10. PRODUCT KWALITEITSKLACHTEN

Na aflevering dien je de bestelde artikelen direct te controleren. Mocht er ondanks onze controles toch iets mankeren aan de geleverde producten dan verzoeken wij je dit binnen 48 uur na aflevering te melden per e-mail op info@Heppni.nl.

In je e-mail dien je het volgende te vermelden: het ordernummer, de aankoopdatum, de artikelomschrijving en een zeer duidelijke omschrijving van de klacht (eventueel aangevuld met fotomateriaal). Binnen 3 werkdagen berichten wij je over de afhandeling van de klacht.

Overige klachten dien je binnen 7 dagen na ontvangst van de levering bij Heppni.nl te melden via e-mail.


11. GARANTIE

Uiteraard doen wij bij Heppni.nl er alles aan om de bestellingen uiterst zorgvuldig te verwerken. Het kan echter voorkomen dat een levering onvolledig of met een verkeerd product wordt geleverd. In dat geval verzoeken wij je hiervan melding te maken per e-mail op info@heppni.nl. 

Heppni.nl verwerkt de gegevens exact zoals is opgegeven door de klant. Kosten die ontstaan als gevolg van verkeerde invoer van gegevens (bv. je bestelt een verkeerd artikel, of je voert per ongeluk een verkeerd huisnummer in), zijn voor rekening van de klant.

Heppni.nl staat ervoor in dat de geleverde artikelen deugdelijk zijn en voldoen aan de in het aanbod vermelde specificaties. Uitzondering hierop vormen eventuele kleurverschillen. Gebreken die zijn ontstaan als het gevolg van normale slijtage of oneigenlijk gebruik vallen niet onder de garantie.

Zodra we het defect of een ander probleem hebben bevestigd, zullen wij:

- voor een volledige terugbetaling zorgen
- voor een volledige terugbetaling voor beschadigde of defecte goederen zorgen als dit binnen een redelijke termijn na de verkoop is, of
- naar uw keuze, de goederen op onze kosten (inclusief de kosten van verzending) repareren of vervangen tenzij dit niet mogelijk of onevenredig duur is. In dit geval ontvangt u de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag voor deze goederen.

We zullen u op de hoogte houden over de terugbetaling binnen een redelijke termijn. Meestal verwerken we het verzoek van terugbetaling zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 30 dagen na de bevestiging via e-mail over de terugbetaling voor beschadigde of defecte producten.


12. AANSPRAKELIJKHEID

Heppni.nl is niet verantwoordelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden door DHL of PostNL.

Heppni.nl is niet verantwoordelijk voor schade aan het materiaal welke het resultaat is van verkeerd gebruik van de producten.

Heppni.nl is niet verantwoordelijk voor kleurafwijkingen ten gevolge van beeldschermkwaliteit.

Heppni.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele tik-, zet- of drukfouten waardoor onopzettelijk een verkeerde verkoopprijs wordt vermeld. De prijs zal dan worden aangepast

Heppni.nl is niet aansprakelijk voor schade door de natuurlijke eigenschappen van het hout in de producten.


13. EIGENDOM

Gekochte producten blijven ons eigendom totdat zij volledig zijn betaald. Zodra de goederen aan u of een door u aangewezen derde zijn geleverd, draagt u het risico en bent u overeenkomstig aansprakelijk.


14. TOEPASSELIJKHEID

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen bij Heppni.nl

Heppni.nl behoudt zich het recht de algemene voorwaarden zonder vooraankondiging te wijzigen.

Bij de afrondingsprocedure van je bestelling tref je onze Algemene Voorwaarden in zijn geheel aan.